حاجيپور تأکيد کرد: در اين ميان بايد زمينههاي ورود IT در زمينه آموزش، توليد، بازاريابي، بازارداري، معرفي آن به جهانيان شناسايي شده و براساس آن اولويتبندي صورت گيرد.
رئيس مرکز آموزش عالي سازمان ميراث فرهنگي افزود: محصولات صنايعدستي با به روز شدن و هماهنگي با سلايق بازارهاي جهاني و به کمک IT ميتواند بهتر شناخته شود و زمينههاي فروش اين محصولات در جهان بيش از پيش فراهم شود.
وي با اشاره به نقش مديريت ICT در توسعه عملياتي گفت: ICT توسعه عملياتي را تسهيل، مديريت منابع بيشتر را امکانپذير و زمينه توسعه ادغام، يادگيري و رشد را به طور کلي فراهم ميکند.
اين استاد دانشگاه اظهار داشت: امروزه ابزارهاي تکنولوژيکي ابزارهاي بي بديل براي کنترل و هماهنگي مديريتي محسوب ميشود از طرف ديگر ICT ميتواند به گسترش و حفظ رقابت سازماني و مزيت رقابتي آنها کمک کند.
وي خاطرنشان کرد: توسعه تجارت الکترونيک موجب ايجاد يک سيستم اقتصادي جديد جهاني شده است که در آن همه افراد با هم در ارتباط و تعامل بوده و در مقياس جهاني با هم رقابت ميکنند.
به گفته وي رقابت جهاني ناشي از شفافيت در ارائه محصول و قيمتهاست.
وي با بيان اينکه بايد بيش از پيش در زمينه ICT سرمايهگذاري صورت پذيرد تصريح کرد: سرمايهگذاري در اين بخش نتايج خوبي به دنبال خواهد داشت.
M/114
انتهای پیام/